1. Do you need support for Assetto Corsa Competizione? Please use the proper forum below and ALWAYS zip and attach the WHOLE "Logs" folder in your c:\users\*youruser*\AppData\Local\AC2\Saved. The "AppData" folder is hidden by default, check "Hidden items" in your Windows view properties. If you report a crash, ALWAYS zip and attach the WHOLE "Crashes" folder in the same directory.
  2. FOR ASSETTO CORSA COMPETIZIONE: If you report issues with saved games, please always zip and attach your entire User/Documents/Assetto Corsa Competizione/Savegame folder!
  3. If your game executable is missing, please add your entire Steam directory to the exceptions in your antivirus software, then run a Steam integrity check or reinstall the game altogether.

xbox one - g920 - non frena!

Discussion in 'XBox One Discussions' started by fabrybeusx, Dec 22, 2017.

1. fabrybeusx

fabrybeusx Rookie

ciao a tutti, non riesco a calibrare il freno. ho provato a premere i tre padali piu volte prima della partenza ma nulla.... quanto pesto il pedale del freno la linea rossa dell'hud si muove pochissimo.. non so che fare help pls!!!!

grazie.

2. Similar Threads
    Forum Title Date
    Bug reports Xbox One - Logitech G920 Missing and Duplicate Functions May 1, 2017
    Steering wheels discussions Xbox one Logitech G920 Rotation Aug 26, 2016
    Steering wheels discussions g920 brake - Xbox one Aug 26, 2016
    ACC Controls & Peripherals Cant assign gear down on xbox controller Aug 11, 2019
    ACC Controls & Peripherals Fanatec csl elite p1 xbox steering wheel Jul 18, 2019
    ACC Controls & Peripherals Can´t shift with my Xbox One - Razer Wolverine Ultimate Controller. Jul 5, 2019
    ACC General Discussions Xbox controller and serious attitude Jul 3, 2019
    ACC General Discussions Assetto Corsa Ultimate in Xbox ONEs Jun 24, 2019
    XBox One Discussions Mazda Miata NA basic set up for Laguna Seca -xbox one Jun 15, 2019
    ACC Controls & Peripherals [V1.0.2] xBox One elite - Gear Up on Un-pause (***fixed v1.0.7***) Jun 10, 2019
    ACC Controls & Peripherals Xbox controller not working Jun 8, 2019
    ACC General Discussions total configuration of keys for xbox controllers Jun 8, 2019
    ACC Controls & Peripherals [V1.0.1] xBox One elite - No Kerb Rumble Jun 6, 2019
    ACC Controls & Peripherals How do I reload xbox 360 controller preset Jun 1, 2019
    ACC Controls & Peripherals Xbox one with Fanatec CSL elite, Stability Control issue May 20, 2019

3. danyto82

danyto82 Rookie

Confermo anche io, ho anche aperto un ticket al supporto LG senza risultato.
    Nessuno da risposte esaustive. Perché dichiarano compatibilità quando la compatibilità di fatto non c'è?

Tu hai risolto?

4. fabrybeusx

fabrybeusx Rookie

ciao,si ho risolto smontando la pedaliera e togiendo il pezzo di gomma presente nella molla del freno. ho ordinato via internet una molla modificata molto piu resistente. vedremo se migliora! comqe il problema e' di assetto corsa in quanto non permette nessun tipo di calibrazione. una porcheria.

5. danyto82

danyto82 Rookie

A me spiace perdere l’effetto di resistenza del pezzo di gomma nella molla.
    Stavo guardando anche io qualche kit, qualcuno di questi consiste in un sostituto del gommino, non capisco in che materiale sia.
    Onestamente il gioco mi piace molto, ma non vorrei modificare la pedaliera.
    Se ti trovassi bene, conservando comunque il feeling del pedale spugnoso del freno, mi indichi dove hai comprato la molla e quanto l’hai pagata?

6. fabrybeusx

fabrybeusx Rookie

Ciao, ho ordinato la molla della GTEYE . l'ho pagata circa 19 euro e dovrebbe arrivarmi in 10 gg. appena arriva ti dico :)

7. Andreacolere

Andreacolere Rookie

Vorrei sapere come va con quella molla?

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice